WoWProgress Rank
Site Contributions
1

Post new topic   Reply to topic    apocalypso Forum Index -> Přihlášky
View previous topic :: View next topic  
Guest

Reply with quote

re: PŘIJAT - dRoGyG - Holy paladin

0

Zdravím Apocalypsu,

Jmenuju se Filip a je mi něco kolem 22 let, studuju na vysoké škole (Škoda Auto Vysoká škola ekonomická) už nějaký ten pátek a pomalu začínám finishovat k bakalářovi :).

http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/Drogyg/simple

Wowko na offiku jsem začal hrát měsíc před začátkem TBC, progressoval skoro vše kromě Sunwellu až po ostatní datadisky, takže jediné co mi uteklo je Sunwell. Nyní v posledních "letech" se začínám zaměřovat spíš na poklidné skupiny, né žádne 6 raidu tejdne, něco klidného a effektivního a zdá se, že zrovna tahle metodu, bych mohl najít právě u Vás.
Poslední mé působení bylo "spolu-vedení" R10 v guildě Tangled Wire a v Pandarii to bylo vedení R10 v guilde C L A I R E. vždycky před pokořením last bosse po všech nerfech etc jsem skončil, jelikož jsem jel makat do Německa a z5 nemělo cenu zatím chodit, protože pomalu vycházel novej datadisk, takže nemělo smysli +- 3 měsíce hrát.

Nyní jsem zakotvil po příchodu z5 do wowka v insomnii, jenom kvuli kamarádovi a nyní hledám něco, kde bych mohl zaujmot pozici v raidu a začít zase raidovat.
Co se týče postavy, začal jsem se zaměřovat na paladina, jelikož první sem expil mága kvuli surkám, takže tedka makám co se dá, abych zvýšil ilvl, dodělal profese, začít reputačky etc. Vždyt to znáte :).