WoWProgress Rank
Site Contributions
1

Post new topic   Reply to topic    apocalypso Forum Index -> Přihlášky
View previous topic :: View next topic  
Guest

Reply with quote

re: PŘIJAT - Nîkîta - WW Monk

0

<!-- [if gte mso 9]> <![endif]-->

<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE <![endif]--><!-- [if gte mso 9]> <![endif]--><!-- [if gte mso 10]>

<![endif]-->

Zdravím všechny členy Apocalypsa,

Moje jméno je Tomáš a ve čtvrtek mi bude 21 let, jsem student vysoké školy – Škoda Auto Vysoká škola prvním ročníkem, takže se tam teprve zabydluju J.

Armory link: http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/N%C3%AEk%C3%AEta/advanced

Mám tam „speciální“ znak místo klasického i, tam mám „i se stříškou“, který se dělá alt+140 a alt+0206.

Na Drak‘Thulu jsem začal hrát chvilku po tom, co vyšlo tbc. V tý době jsem moc aktivně neraidoval, progressoval jsem jen bt a hyjal. Ve wotlku jsem vystřídal pár noname guild, opět až ke konci jsem hrál aktivněji a progressoval icc 10( na guildu si bohužel už nevzpomenu) po Sindragosu. Ke konci wotlku jsem šel do Insomnie, kde jsem doteď, už to bude přez 3 roky v cata jsem aktivně raidoval začátek datadisku, když jsme chodili ještě 10tky, potom jsme přešli na 25 a v tý době jsem neměl moc kvalitní připojení a pc, tak jsem přestal raidovat. V průběhu cata jsem zašel nějakej alt run Firelandů apod, ale nic aktivnějšího jsem nevyhledával. V pandách jsem neraidoval vůbec, nebyl čas (maturita etc.) chodil jsem flex a pak normály SOO abych nabral nějakej gear na expení do WoD. Mám dalších 14 postav, teď jsem doexpil huntera (nick Nikkita) a další postavu bych chtěl doexpit dk (nick Bufy), ostatní jsou 90, ale nehodlám jim v nejbližší době věnovat čas, budu rád když si najdu chvilku na huntera a dkčko J.