WoWProgress Rank
Site Contributions
1

Post new topic   Reply to topic    apocalypso Forum Index -> Přihlášky
View previous topic :: View next topic  
Brumlica
Guest

Reply with quote

re: BM Hunter, 680ilvl

0

Zdravím Apocalypso,

včera jsem si psal s jedním z vašich členů (Aemas) a rozhodl jsem se podat si přihlášku. V prvé řadě představím sebe. Jmenuji se Roman a jsem průměrný inteligentní běloch. Pocházím z vesnice Bořetice. Je to na jižní moravě (kousek pod Brnem). Takže jestli tu jsou nějací brnáci rád se s vámi setkám i v krčmě. Pracuji jako IT Administrátor. Moje pracovní doba je od 7:00 do 15:30. Mé záliby jsou WoW a Crossfit.

Něco z historie:

Začal jsem hrát začátkem roku 2008. Raidoval jsem se Skurut Hai (TBC, část WotLK). Poté byl úpadek v guildě a já jsem skončil. CATU jsem vůbec nehrál, byl jsem rok na Novém Zélandu, po návratu hledání zaměstnání atd.. Začal jsem hrát zase v Pandarii za TW. Poslední instanci jsem nedoraidoval měl jsem rodinné komplikace a dvě operace. K hraní jsem se vrátil někdy na začátku prosince minulého roku. Jsem v guilde DOOM inc. Z původních hráčů jsou tu jen 2 lidé. Raiduje se tu 2xtýdně a pravidelně nás je na raidu 8-9 a zbytek dohledáváme z pugu. Byl jsem měsíc únor v Malajsii ale bohužel se nic nezměnilo. Já dávám do raidování více úsilí něž ostatní hráči a chtěl bych zase okusit instanci 20+ a raidovat mythic. Připomenout si opravdové raidy jako v Skurut Hai. Kde se hlásí dostatek lidí na raid a jsou lidé i na střídačce. Další z důvodu proč bych se chtěl přidat zrovnou k vám jsou raidovací dny. Vyhovuje mi ut,ct,ne. Výjímečně by se mohl stát, že bych ve čt přišel později. Někdy jezdím služebně na druhou pobočku do Běstovic.

Projíždím nicky hráčů, kteří tu hrají ale jediný nick, který si pamatuji je Smeg ještě když hrával za Mosstroopers. Něco mi říká Vokoun ale už netuším proč.

Něco o charu:

Brumlica, momentálně BM Hunter, 683iLVL, equipped 680. Account je čistě můj a nesdílím ho s nikým jiným.